Poczta studencka
Poczta studencka znajduje się w systemie Office 365.
Jak zalogować się do poczty studenckiej po raz pierwszy?
Instrukcja pierwszego logowania znajduje się tutaj.
Nie znam swojego hasła – co robić?
Obowiązuje jedno wspólne hasło do następujących usług na UAM:
- USOSWeb, USOSul (rejestracja na WF),
- poczta studencka,
- sieć eduroam [bezprzewodowa i przewodowa (w akademikach)].
Każdy student ma hasło do ww. usług. Hasłem tym najczęściej jest hasło podane przez studenta podczas zakładania konta w systemie Internetowej Rekrutacji (przy zapisywaniu się na studia).
Osoby, które w poprzednich latach studiowały już na UAM (lub były przyjęte na studia, ale ich nie podjęły), mają już utworzone konto w USOSweb. Hasło do takiego konta pozostaje niezmienione, więc może być inne od hasła użytego w tegorocznej rekrutacji. W przypadku zapomnienia „starego” hasła można je zmienić w systemie Internetowej Rekrutacji.
Jak przekierować pocztę studencką na inny adres e-mail?
Instrukcja przekierowania poczty studenckiej znajduje się tutaj.
Wydział Filologii Polskiej i Klasycznej UAM, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, tel. +48 61 829 46 90, tel. +48 61 829 46 92; e-mail: wfpik@amu.edu.pl